close

Wake up everyone
各位,醒醒了
How can you sleep at a time like this
你們怎麼能在這個時候睡覺呢
Unless the dreamer is the real you
除非你是真正的夢想家
Listen to your voice
傾聽您的聲音
The one that tells you to taste past the tip of your tongue
首先提示您的舌頭品嘗過去
Leap and the net will appear
飛躍過去,純淨的世界就會出現

在這之前我不想醒來
The dream is over
夢已經結束
I'm gonna make it mine
我在使它成為我的
Yes I... I know it
是的,我……我知道
I'm gonna make it mine
我正在使它成為我的
Yes I’ll make it all mine
是的,我會讓它都變成為的


I don't wanna wake before
 keep my life on a heavy rotation
我的人生保持著沉重的旋轉
Requesting that it's lifting you up
請求這樣能夠鼓舞你
Up up and away
奮進並且走出來

And over to a table at the gratitude cafe
穿過感激咖啡館中的一張桌子

And I am finally there

然後我就站在這裡了
And all the angels they'll be singing
而後所有的天使開始歌唱
Ah la la la ah la la la I la la la la love you
啊啦啦啦啊啦啦啦啦啦啦啦啦啦愛你


I don't wanna break before

在這之前我不想終止
The tour is over
旅行已經結束
I'm gonna make it mine
我在使它成為我的
Yes I...I know it
是的,我……我知道
I'm gonna make it mine
我正在使它成為我的
Yes I’ll make it all mine
是的,我會讓它都變成為的

And timing's everything
掌握時間的一切
And this time there's plenty
現在時間有了空域
I am balancing
我正在平衡著他們
Careful and steady
小心沉著的
And reveling in energy that everyone's emitting
沉迷於每個人所散發出來的力量


Well I don't wanna wait no more

好吧,我不想繼續等待下去了
No I wanna celebrate the whole world
不,我想要歌頌全世界
I'm gonna make it mine
我在使它成為我的
Because I’m following your joy
因為在正循著你的歡樂
I'm gonna make it mine
我在使它成為我的

Because I... I am open
因為我……我正空缺著
I'm gonna make it mine
我在使它成為我的

Yes I...  I’m gonna show it
是的,我……我想要表現出來
Yes I’m gonna make it all mine
是的,我在使它成為我的
I'm gonna make it all mine
我在使它成為我的
Yes I will make it all mine
是的,我將使它成為我的

arrow
arrow
    全站熱搜

    hikoro2899 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()